Håll tummarna igen!

Ringde ikväll till Western som är en pokerklubb som ligger, ja just det, i västra London, dvs mycket närmare där jag bor. Lyckades snacka mig till att få komma på ngn slags intervju imorgon kväll. Har ingen aning om de behöver dealers där eller inte men vi får väl hoppas det eftersom han jag pratade med ville att jag skulle komma.

Känndes konstigt att ringa och presentera sig som blivande anställd kl 23.30 på kvällen, men har försökt tidigare i flera dagar och då har ingen av de två ägarna varit där. Även om jag är en nattmänniska själv så sitter det i bakhuvudet som mamma sa när man var liten:
"Man ringer inte folk efter kl 21!"

Imorgon ska jag komma dit vid 22-tiden. Innan det ska jag på födelsedagsmiddag med tvillingarna och några till utvalda. De firar ju med stor fest på lördag, men imorgon är det alltså middag med dom närmaste. Det blir inget vin till den middagen!

Har nu suttit i ca en halvtimme och jämfört olika kartor och försökt hitta en lämplig resväg dit. Det finns flera tunnelbanor i närheten, det är bara det att det ser ut som att det inte är en vanlig bilväg emellan utan motorväg. Jaja, det märker vi imorgon. Håll tummarna för mig, jag vill verkligen inte fortsätta på Equal Chance.


Kommentarer
Postat av: mrrr

Håller tummarna!

2009-03-05 @ 09:15:39
Postat av: Nina

Tack, behöver verkligen den där kramen.

Inte att jag inte gillar detta med Norge o Utne.. för det gör jag, jätte mkt. Men allt annat är bara blää.

Gumman, nu håller jag tummarna här i Norge att de går bra för dig i morgon med jobbet närmare hemmet. KRAM!

2009-03-07 @ 00:55:42
Postat av: sanna

Hur gick det? Kram

2009-03-09 @ 15:45:10
URL: http://familjenofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0