London Poker Circuit

I går kväll var det launchparty för 888 och Colagamings nya storsatsning; LPC.
http://www.londonpokercircuit.co.uk/

Det är en serie turneringar som anordnas på fina hotell här i London. Jag var inbjuden på festen som gäst men i sista sekund vart det panik (såklart) så anordnarna bönföll mig att hjälpa till att dela frerollen de skulle ha vid midnatt.
4 bord. 1000 i startmarker och 5-minutersperioder. Alla kan poker och har fått i sig en hel del av den fria baren. Hur kan man säga nej till det? Det var faktiskt jättekul. Mitt bord blev finalbord och det stod hur mycket folk som helst runtomkring o hejjade på som galna, och det blixtrade från kameror heeeela tiden. Undrar vart alla bilder är, det skulle va kul att se.

När turren var över och alla gästerna gått stannade vi kvar och tog en drink i en annan bar på hotellet. Lite lättare att prata där och eftersom jag i allra högsta grad söker jobb så är sådana tillfällen guld för mig. Mingla med pokermänniskor som eventuellt kan ge mig jobb framöver...

Världen är liten... Snackade med en kille som var anställd av ett svenskt företag, i Stockholm. Så han är i Sverige ibland.  "Känner du Helena" säger han. Jag drar till med den enda jag vet,
"Forsell?"
"JA, just det!... " Haha. Hefo, om du läser detta, Steve Cook hälsar!
Nu är det dags att dra o jobba. Jag jobbar hela den här veckan med LPC-turrarna. Eftersom de spelas på Kensington Close hotell så har jag ca 11 minuters resväg... Lite skillnad.

För övrigt så gick jag o handlade idag iklädd jeans o T-shirt. Utan att frysa. Våren är på G!

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Va kul att du fick jobba där! Funderar på att spela någon av turneringarna. Kommer nog förbi och kollar läget iaf, ska hojta om jag ser dig! :)

2009-03-16 @ 18:54:44
URL: http://londongabriel.blogspot.com
Postat av: Gabriel

Va kul att du fick jobba där! Funderar på att spela någon av turneringarna. Kommer nog förbi och kollar läget iaf, ska hojta om jag ser dig! :)

2009-03-18 @ 20:38:31
URL: http://londongabriel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0