LPC - skön kväll

Ikväll hade jag eb sån där kväll då jag kom ihåg varför jag älskar mitt jobb.

Kom till hotellet 4 minuter försent och bara gleeeeeed in på min plats runt bordet där en gubbe just höll på att gå igenom tips för att upptäcka pengatvätt (LOL!!!) Sen vart det genomgång av lokala regler o liknande. Vi var 8 dealers runt bordet, varav jag känner en (Kal) sen innan. Men bara kommentarerna och sättet de betedde sig på, som var en sån skillnad från sunk-klubben uppe i Walthamstow, fick mig att känna mig... hemma! Känndes så bra bara. Sen vart det mindre än 10 pers som dök upp till turren så vi ställde in hela skiten och jag o 3 av grabbarna (Kal, Steve och Snowy) gick ut o leta rätt på närmsta pub istället. (var ju tvungna att spendera de 40 punden som var vår minimilön för kvällen)  Alla de 3 jobbar på Empire och Steve kom tom ihåg mig från den dagen jag var där o lämnade mitt cv. Det är tydligen löjligt svårt att få jobb på Empire om man är tjej vilket förklarar varför jag inte hört ifårn dem ännu. Rob som jag lämnade CV:t till hade verkligen gjort sitt bästa för att få dit mig. Ska ta o ringa igen, eller gå ner dit i slitna jeans o munktröja istället, och uppföra mig grabbigt ;)

Visst är det skönt att slippa jobba och få 40 pund per kväll, men hoppas ändå att det dyker upp fler imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0