Lite hemlängtan

Ja, lite hemlängtan har jag just nu. Allt är bara bra så det är inte det, men skulle vilja komma hem ett par dar.

Vaknade av att gurkan ringde och sa att hon fått sin lön med check, vilket tar en evighet att få in på kontot tydligen. Detta betyder att jag måste betala in hela hyran idag och bättre nyheter kan man ju vakna till. Mumlade att jag sover och ringer sen. Försökte somna om men fick strax efter det ett sms av Joanna som såg ut så här:
Nytt Sviten öppnat kom hem :)
Hur kan man bli annat än klarvaken då? 3 minuter senare hade jag telefonkontakt med Sverige. Tydligen öppnar en ny version av Sviten ikväll i Stadshagen och jag skulle verkligen inte ha något emot att vara där ikväll. Hoppas ni får kul alla som drar dit.

Själv ska jag jobba 10 timmar på Empire inatt men efter det hr jag hela FYRA DAGAR LEDIGT!!! Underbart. Ska sätta mig på tåget imorgon och uppleva Birmingham under min lilla minisemester. Alltid kul med nya platser så det ska bli spännande att se vad som händer där. Massa nya människor kommer jag träffa i alla fall.

I kväll kommer Paul att jobba supervisor skift så nu får jag äntligen jobba med mannen som anställde mig över telefon. Ska försöka diskutera mina jobbtider med honom om tillfälle ges. Jag orkar faktiskt inte jobba så här mycket som jag gör just nu. Jag gillar mitt jobb och jag vill se frm emot att gå till jobbet. Just nu känns det mest jobbigt iom att jag är så vansinnigt trött hela tiden.

En timma till kan jag stanna i sängen innan jag måste iväg och jag tänker inte gå upp en minut tidigare.

Kommentarer
Postat av: Gia

om du längtar; kom hem vet ja! Vi längtar oxå. Och antagligen kan du inte hälsa på mig på åland efter sommaren. bor sannolikt inte kvar här då.

2009-05-06 @ 18:56:07
Postat av: j

lever du? du svarar inte på sms :\

2009-05-13 @ 14:05:31
Postat av: Nina

Nu saknar ja dig, lite uppdatering kanske... Vad är planen, va händer ;)

KRAM!

2009-05-14 @ 18:50:17
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0