Viva Las Vegas

Har ett rum pa 16 vaningen med utsikt over fontanshowen... Helt fantastiskt!

Igar var vi och at en underbar middag po Cut. Fantastiska forratter och sen den godaste kottbiten jag atit po lange. Sen spelade vi lite BJ po Venetian och jag sparade en 1-dollars chip som jag vann i en Black Jack hand som jag ska ge till Andy, en av mina supervisors po Empire, som bad mig ta med en "lucky chip" at honom.

Imorse vackte Jim mig o sa att han bokat en relaxation massage at mig kl 12 sa efter en underbar timmeslong massage och en stund i Jaccuzin gick jag ut och lade mig vid poolen o njot av en onyttig lunch och en coctail. Under tiden spelade Jim en turre po Ceasars.

Har sedan tillbringat ett par timmar i pokerrummet har po Bellagio dar jag slutade po plus/minus och nu ska vi strax go och ata middag och se en show efterat. Jim slutade pa over 4000 dollar plus och foreslog att vi skulle go o shoppa imorgon!

Har en helt fantastisk semester. Puss o kram po er alla!
Linda Caroline

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter Härligt med lite ompyssling.. de är du värd :)



..ska ta o maila dig på FB ang. dittan o dattan.

Puss påre snuttan!

KRAM Nina

2009-05-24 @ 20:14:25
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0