husflytt... igen

Så den lilla snorkråkan som har haft som livsuppgift att göra livet surt för mig sen jag flyttade in hos Tim gick till slut över gränsen. Hon  tröttnade väl på att bara gnälla, klampa omkring och öppna dörrar för att släppa in katten i varje rum jag var i (jag är allergisk så försöker hålla mig borta från den), så istället bestämde hon sig för att ge mig ett knytnävsslag på hakan. Kan säga att jag flyttade ut innan blåmärket börjat synas ens. Ringde Tim som rusade hem från jobbet och hjälpte mig packa ihop allt o köra över mig till Hans hus istället.

Så nu bor jag mitt inne i lilla Bangor, så centralt det går, vilket betyder minst 10 barerinom 4 minuters gångavstånd. De har verkligen en helt annan bar o pubkultur här.

Har i alla fall bokat flyg hem nu. Åker till London på måndag o stannar där en natt och sen kommer jag hem tisdag 1 dec o kommer tillbringa hela december i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0