Massa roliga saker

Idag har jag delat WSOPE-event hela dagen. Round of each, som är 9 händer texas o ch 9 händer omaha varvat. Det löjliga är att blindsnivåerna är olika mellan de båda spelen fast det är pott limit hela tiden, så man får ingen kontinuitet i potträknandet, men det har varit oerhört kul. Fått ha massa sjukt bra spelare vid mina bord. Delat till bl.a. Doyle Brunson, Anette Obrestad, John Tabatabai, Willie Tann, Neil Channing, Roland de Wolfe och Chris Ferguson. Lite nördigt kanske men jag tycker det är askul!

Sen i torsdags så var jag ute på en middag som Patrik från Betfair anordnade och träffade lite svenskar här på besök, Åsa bl.a. Efter middagen gick vi till Empire för att kolla finalen på free million dollar eventet och vi får ju inte lov att vara på jobbet när vi inte jobbar, men jag hade fått tillåtelse från chefen att komma in med dom för att just se finalbordet. Vad jag INTE hade fått tillåtelse var att sen vi alla, Åsa, Patrik, Turken och ett par kvalare hade varit o tagit en drink i hotellbaren där de bor, komma tillbaka till Epire och smita in på festen som hölls för press och viktiga människor på övervåningen. Där stod jag o minglade med hela gänget medans Patrik smög åt mig gratisdrinkar som jag försökte gömma bakom ryggen, för att inte tala om hur jag själv försökte gömma mig bakom andras ryggar så fort en av mina chefer passerade utanför baren. Det var många chefer och många passeranden. Grabbarna uppe på security måste ju undrat vad i hela friden jag höll på med eftersom det ju finns kameror i barerna med. Jag har inte hört ngt om detta efteråt i alla fall så slutet gott - allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0