Draknästet

Jag brukar inte kolla på det programmet, och om inte Niklas hade tipsat via FB om att min kompis Fredrik var med så hade jag missat det helt. (så går det när man inte håller kontakten med folk)

"Jag presenterar/pitchar i avsnittet min revolutionerande uppfinning/affärsidée "ELEKTRODRESS", som kommer kunna hjälpa personer med s.k Spasticitet, det vanligaste symtomet efter hjärnskada. Framtiden för personer med MS, CP-skador, Stroke, Parkinssons, etc, ser ljusare ut!" Så skriver Fredrik själv på Fejjan där han tipsade om kvällens avsnitt. gå in o kolla på SVT Play om ni missade.

LÄNKEN

Blir så himla stolt över honom. Bra jobbat!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej,

såg Draknästet. Imponerad. Hoppas att han lyckas med produkten. Hör till dem som skulle ha nytta av dressen pga spasticitet i muskler. Det är spännande, varken operationer eller botox funkar särskilt bra.

2010-05-01 @ 00:20:26
Postat av: Linda

Imponerad jag med. Håller tummarna för att det går bra och att alla som kan få nytta av det verkligen får det!

2010-05-01 @ 04:00:30
URL: http://lindacaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, detta är ganska sjukt. Sitter just nu och tittar på detta program och tänker på min systerdotter som har en cp-skada. Jag googlar på elektrodress och väljer det första som kommer upp, din blogg. När jag nu började läsa ser jag att du ska eller är i Norrtälje, där jag bor samt att du ska på en pokerkväll, vilken min systers sambo är på samma... haha liten värld. Ska verkligen försöka kolla upp den där dressen mer... du vet inget om någon hemsida han har eller så? Tack på förhand, trevlig helg //

2010-05-01 @ 22:23:29
Postat av: Linda

Va sjukt! Ja världen är liten. Kan meddela att vi hade en himla trevlig kväll med alla pokrare i Norrtälje. Om du pratar med syrrans sambo så lär han garanterat säga; jaha, den galna dealern som satt och tramsade hela tiden!



Du kan läsa mer om Fredriks uppfinning på www.interventions.se

All lycka!



2010-05-02 @ 03:06:22
URL: http://lindacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0