Så många dealers!

Helt sjukt många dealers är vi här på Åland. 3 dealers samsas om varje bord i nästan hela tiden, så nere på 2 per bord, o så uppe på 4!!! dealers/bord.


Tavlan med schemat som suddas o ändras precis hela tiden.

Hela Paf Poker Challenge är annars hur trevligt som helst och vi klagar inte direkt på att få jobba så lite, vi sitter här nere och grindar nätpoker, spelar Kina, äter supergod mat o bara latar oss och får lika mycket betalt som om vi jobbat häcken av oss.

Jag kom ju hit redan i torsdags för att bo hos Gia en natt och få bli visad runt lite här på ön. Jättemysigt var det att åka runt o få riktigt sightseeing, och sen var vi o käka en god middag och drack champagne på Indigo, innan det var dags att hämtra upp Åsa vid den sena båten. Sen satt vi 3 hemma hos Gia o mös, drack vin och skvallrade så där som bara tjejjer kan.

Lite trist var det egentligen att åka båten ensam när alla andra skulle med andra båtar men jag hade fått en buffé på köpet så jag satte mej där med "Shantaram" av Gregory David Roberts och åt och åt och åt och åt. Jag tror jag hämtade bara räkor tre gånger, men det är ju sååå gott!!


Mina favoriter på alla bufféer; sill o räkor!

Hmm, jag tar tillbaka det där om att inte klaga för just nu kom värsta gnällmaffian ner och klagade om att vissa fått gå hem o vissa inte. Herregud, hur är det med arbetsmoralen? Vi hade fått veta innan vi kom hit att vi skulle få jobba jättelånga dagar, och många timmar totalt och så gnäller folk för att de vill gå ut o supa istället.

Jaja, nu ska jag gå upp o byta av Erik.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul helg allt som allt. Feber idag dock.. Kul att dela rum med dig o prata lite som vi aldrig gör annars.. :)

2010-04-19 @ 20:21:08
Postat av: Linda

Tycker jag med!

2010-04-20 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0