Ikea

Det blev såklart inget Ikea. Grrr... Fick gå och köpa ett par grytor o stekpannor o några andra småsaker i en "vanlig" affär istället. Funkar ju såklart det med men om man inte har en enda grej i köket vill man ju gärna storhandla allt på samma gång och då är Ikea oslagbart. Sen känns det lite som att det är ett ställe jag känner till mitt i kaoset med att flytta till en ny stad där man inte känner mer än ett par stycken och inte har ngt jobb att gå till varje dag osv. Känndes som en fast punkt att se fram emot... Jag blev mer än lite irriterad på Tim för att vi inte kom dit.

Har läst ikapp ett kapitel i psykologin och har 2 kvar som ska vara klart imorgon. Bytte dag för mitt diskussionsforum till imorgon iom att jag inte var klar. Första testet är på tisdag nästa vecka.

Har inte så mkt kul att skriva just nu. Är lite uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0