Kenya

Ja o Johanna har varit har en vecka po ett hotell o har precis uppgraderat till ett finare, som tom har internet!

Har varit po safaria o sett ett lejon ata upp ettannat djur utstrackt po en tradgren i solskenet, och set en stor bjasse till elefant jaga i fatt o satta po n liten tjejelefant halften av hans storlek. Sick. Forutom det en himla massa andra djur i sitt egna hem utan en massa galler o skit emellan. Bilder kommer.

Vi har det jatteharligt och langtar inte hem till sno o kyla.

Kramar.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Anmäl dig till veckans blogg!



Hallå!

Det absolut viktigaste som bloggare är att man kommer bra överens

med sina läsare och att man får en bra kontakt. Nu har jag tänkt att

det är dags för er att få synas hos mig. Det är dags för en ny kategori

och det handlar numera om "Veckans blogg".



Nu söker jag bloggar som skulle vilja vara med. Ni har fram till klockan

15:00 att anmäla er och efter det så plockar jag ut fem bloggar som får

vara med och tävla om att vinna och bli just veckans blogg hos mig.



Förhoppningsvis så kan detta dra en hel del läsare från mig, till dig, vilket

är det stora målet med detta - att just Du ska få synas hos mig. Lycka till! :)

2010-02-10 @ 11:02:29
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0