Foton

Jag lägger inte upp särskilt mycket foton. Detta beror på flera saker.
* Jag är väldigt intresserad av fotografering och iom att jag inte har ngn bra kamera så vill jag inte lägga upp halvdåliga bilder.
* Jag tycker att det känns som att jag vill visa up mig om jag lägger upp bilder.
* Jag är lat.
* Jag lämnar ut mig själv så himla mycket i det jag skriver att jag tycker att det får räcka med det.

Men faktum är att det är roligare att läsa bloggar med bilder i så jag ska göra ett försök att lägga upp lite mera bilder, även om de bara är tagna med min Iphone och även om jag känner mig lite fånig när jag gör det. Ni får hemskt gärna kommentera huruvida det är bra eller dåligt, så gör jag ett försök på ett par veckor eller ngt. Börjar med att lägga upp några bilder från semestern i Kenya.



Jag o Johanna lät vår nyfunne vän Jonathan visa oss hur den lokala befolkningen roade sig en fredagskväll. Längst till höger en ny bekantskap samma kväll. Riktigt kul, men inte ngt jag vill göra om. Vi satt ute på en lokal bar o snackade ett bra tag, sen gick vi in på ett disco o dansade järnet, innan pojkarna lämnade oss på hotellet. Johanna fick en fullständig kärleksförklaring av Jonathan som vi sedan försökte ignorera så mkt som möjligt.


Paret som vi åt middag med varje kväll, Lucy och Etienne. Lucy är världens coolaste 50+tjej som genast tog på sig ansvaret att agera mamma för mig. Hon tyckte inte att Johanna behövde ses efter... Hon var riktigt full med galna historier från sin ungdom. Hom och Etienne driver ett hotell i Frankrike som jag gärna skulle åka o kolla in en dag... Kolla in hotellet här.



Jag framför poolen på vårt 2:a hotell. Så här får man vara klädd till o från poolen.


Stranden nedanför hotellet. Lite halvporrig bild men va 17, man får väl passa på innan man väger 100kg. Jag blir ju bara tjockare o tjockare!!!



Bungaloverna som vi bodde i på första hotellet. Mysigt, men hotellet vår andra vecka var aningens lyxigare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok så du poserar som Lilly i "How i met your mother" säsong 4 på alla bilder (om du inte fattar piken så spela hon vanlig fast hon va hög gravid under hela säsongen (och du har en klänning som skulle kunna täcka d mesta)) utom på sista som lika gärna kunde va en 15år gammal bild!

ps: se d som en komplimang, endast sista kommentaren har 100% ärlighet bakom sig!

2010-03-05 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0