Oden spelförening.

Så var det dags för smygöppning! De har byggt o jobbat med lokalen i månader och nu är det i stort sett klart. Lite småsaker som fortfarande ska fixas till bl.a. ska det in en mysig soffgrupp men det ser fint o fräscht ut. Det är 12 bord tror jag i lokalen, sen ett viprum en halvtrappa upp, men tack o lov så var det inte så många som kom igår utan bara 3 bord användes. Ja, jag säger tur för vi var inte rustade för fler. Men de som kom hade det otroligt trevligt och lovade att komma igen. Bland gästerna fanns bl.a. Dan Glimne, Per Hildebrand och några gamla original från Martins klubb som tex "Bamse" om ni minns honom.

Det bjöds på smörgåstårta och en massa snittar och annat gott innan starten och i pausen. Jag hade ju faktiskt inte varit där innan ikväll själv pga Nordirland o massa annat men kan säga att jag verkligen gillar stället. Jag väljer ju ofta arbetsplats med hjärtat och inte med hjärnan, men jag tror nog att min hjärna blir nöjd med detta med så småningom. Jag har jättebra vibbar av ägarna, de har rätt åsikter och ideér tycker jag, och det är det viktigaste.

Vi behöver fortfarande fler dealers så jag ska hjälpa till med utbildningen av lite pokerspelande BJ-dealers så snart är vi nog rustade för anstormningen som kommer så fort vi börjar med lite added value och andra lockgrejjer!

Blomman och jag kommer dela på bruschandet och det var jag som började igår, så troligtvis kommer det vara han ikväll, men det vet vi senare. Vi har fått fria händer till en massa saker så jag tycker det känns jättebra. Här är några foton tagna med iphonen, de har onormalt dåligt ljus o skärpa men ville lägga upp något!


"Johan" och Dragan utan skägg

Shuffle up and deal!

Grabbarna i köket

Dejan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0