Back in London

Vårt flyg var såklart försenat så när vi kom fram så kutade Johanna ut o försökte hålla sista bussen in till London medans jag ruschade genom allt o stod o hoppade vid baggagebandet medans jag väntade på väskorna. Sen ut snabbt snabbt för att hitta bussen; istället för att springa runt o leta ropar jag "Johanna" så högt jag kan för att lokalisera var vår buss är, hon svarar, jag springer o när jag kommer fram står busslastgubben o klappar i händerna o ropar Linda! Linda! Linda! Kul att han hade humor o inte körde i tid!

Förväntade mig kallare väder i London men idag är det 17 grader enligt msn-väder. Måste nog gå ut o känna efter om det verkligen stämmer, för enligt samma vädergrej är det 18 grader hos syster i Hong Kong nu... Där är iofs klockan 20 på kvällen o här ungefär 13. Men ändå, verkar otroligt...

Skulle gått upp mycket tidigare men var märkligt trött så gick ner i köket, gjorde mackor o la mig i sängen o kollade igenom ett antal avsnitt av "Samantha who" men nu är det verkligen dags att jag går upp. Ska eventuellt träffa Hug nu på dan, sen Robban, sen Chris o så kanske på nån bonnfire-fest iom att det är 5:e november. Dags att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0