trött o slutarbetad

Jag vet inte riktigt hur det gick till. Sviten försvann och jag var utan jobb. Nu har jag plötsligt 2 fasta nätter i veckan på B-klubben, eventuellt jobb på S-klubben med start fredag, förfrågan om jobb i M-klubben och idag blev jag erbjuden jobb i T-klubben, där jag ska testa att jobba imorgon. Idag körde jag 12-timmarspass i B. Tror jag kan jobba varenda en av veckans alla timmar om jag vill det... men hur ska man orka? Bytte bort mitt pass i natt till T. Ska försöka få in min kompis M på ett av ställena, får se hur det går.  Det där känndes rätt så rörigt att läsa va? Förstå då hur det känns i mitt huvud, och jag vet ändå vad förkortningarna står för!

Förresten, nyårsfirandet var supermysigt; hemma hos Puh o Elin i deras nya hus, middag o mys med bara 6 pers ( o en liten knodd som sprang omkring), o sen mera mys med H hemma hos mig.  Kunde nästan inte bli bättre.

Gott nytt alla vänner. Hoppas att 2008 blir ett sagolikt år för oss alla.

Linda Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0