Rea x 2

Alla kvinnor älskar rea. Jag tror det ligger i generna. Eller blodet. Eller nåt...

Jag har hittat 2 den här veckan och jag vet inte vilken som var bäst. Skulle gå en promenad och efter ca 200m gick jag förbi "Bianco" med stora reaskyltar. Bara att gå in. Jag köpte dom här jättefina champagnefärgade skorna med otroligt söta rosetter baktill och sylvassa klackar.


Dagen efter skulle Lina komma hit efter jobbet för att inviga terassen med ett glas vin. Iom att hon jobbar 2 kvarter härifrån och sagt att hon varf lite stressad så ringde jag henne när klockan var 17:15 för att kolla om det hänt något.
-Jag har fastnat på värsta skorean på Bianco! Väser hon i luren. -Du måste komma hit! >Jag vet säger jag, jag var där igår. -Men idag kostar ALLA skor 200kr! Ja vad tror ni, 4 minuter senare var jag där och blev övertalad till att köpa de här otroligt vackra svarta skorna med spets.

Jag säger blev övertalad för det är just vad som hände. Jag var säker på att jag inte skulle kunna gå i dom men enligt Lina spelar det ingen som helst roll. Nu har jag tagit med dom till jobbet 2 kvällar och försökt att gå in dom där, iom att man ändå sitter ner mest som dealer. Jag kan bara konstatera att det kommer nog aldrig hända. De är helt omöjliga att gå i och gör fruktansvärt ont. Men jag kommer inte ge upp - de är såååå fina!

Igår efter att jag hade fikat med Gia gick jag in till ringens köpcentrum för att träffa ett gammalt x som jobbade där. Har inte sett honom på troligtvis 2 år men det känndes jättebra att ses. Jag blir bara så glad av att träffa någon som betytt så mycket och känna att vi kunde prata precis hur öppet som helst utan konstigheter och han var precis som han alltid varit. Kul! Hoppas vi ses igen.

Efter det gick jag förbi den bästa rean. Finchoklad som skulle bort! Den var inte gammal eller ngt, affären skulle stängas. Himmelrike!

Vilken underbar syn!

Jag köpte en stor vacker ask som jag ska ge till mina underbara föräldrar nästa gång jag åker ut till deras nya fina lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0