Kronprinsessans bröllop

Ja ni får tycka vad ni vill, jag älskar bröllop! Visserligen har jag ingen som helst personlig relation med vår Kronprinsessa men det hindrar inte mig från att tokglädjas med henne på hennes superspeciella dag. Jag och många andra!

Åkte in mot stan ungefär när vigseln började men tack vare Iphone, hörlurar o SVT Play kunde jag se hela vigseln i miniformat live på tåget. Jag stod o trängdes med tusen andra när kortegen passerade på den första platsen jag stod på och då lyckades jag bara se tofsarna på förridarnas hattar men efter ett par allokeringar lyckades jag äntligen träffa på Lina o Christian som jag stämt möte med och då stod vi och skålade i bubbel för brudparet och följde kortegen via storbildstv i Kungsan. När båt-tursdelen av deras runda närmade sig sitt slut så hastade vi iväg till slottet och där lyckades vi faktiskt se dem rätt bra. Vi gick dock inte vidare till Leijonbacken för att vänta på talet utan drog hem till Linda o Christian och fortsatte följa bröllopsfirandet med tevens hjälp.

Det var ett helt gäng nya sköna människor som samlades där för att grilla på balkongen och mysa. En supertrevlig dag/kväll var det ochdet första Linda gjorde när vi kom dit var att klippa ut en bild på brudparet och rama in så att vi hade ett vackert foto att skåla mot hela kvällen igenom.


Brudparet står faktiskt och vinkar åt alla där även om det inte syns på bilden!


Inte en vanlig princesstårta utan en kronprinsesstårta.Supergod var den!

Det inramade fotot samt rosa bubbel.


Vår egen prinsessa, snygga värdinnan Linda.


Kan jag se normal ut på en enda bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0