Virrig...

Är det någon som vet vart jag har lagt mina biljetter till Mark Knopfler? Dom e heeeelt borta...

Knäppskalle tänker du nu, hur ska vi kunna veta det? Men alla andra brukar faktiskt veta vart mina saker är. En gång ringde jag från min hytt till min f.d. hyttsambo för att fråga vart min vänsta röda sko var. Hon brukade alltid veta när vi delade hytten så varför inte även fast hon dragit till London en vecka innan och jag var i Barcelona, och jag hade använt skorna minst 3 ggr...  Hon svarade utan att tveka, och hade rätt... Även fast jag är säker på att jag hade letat där redan en halvtimme innan. Mina polare som satt ute i korridoren o väntade ( och också hade hjälpt till att leta) höll på att skratta ihjäl sig. Såå... Är det någon som vet vart mina biljetter är?

Kramar på avstånd från en bara halvsjuk men helförvirrad Linda

Kommentarer
Postat av: Nuts

På tv'n ?

2008-04-15 @ 23:41:27
URL: http://www.nuts.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0