Los Angeles

Som vanligt efterlamnar jag ett spor av kaos och panik efter mig. Det spelar ingen roll hur mycket jag forsoker, allt gor ando alltid ot skogen. Vanligtvis lyckas jag rycka po axlarna och skaka av mig det.

Jag drog till Los Angeles med Micke o Robban. Resan var faktiskt bokad i forvag men passade valdigt bra in just nu med tanke po att allt hemma totalknasade. Stannar borta nastan en monad, om jag inte lyckas fo ett jobb i Vegas istallet: i so fall stannar jag har. Orkar inte med Sverige just nu. Har ando varit hemma i 1 ar och 4 monader, vilket e langre an jag nogonsin stott ut innan. Dessutom var det varldens jobbigaste flygresa hit, dorr till dorr tog det over ett dygn!!! So vi pratade redan po planet om att bosatta oss har bara for att slippa flygresan hem.

Allt kanns lite uppgivet o jobbigt just nu. Tanken po "Han som for mig att se varlden i rosa" e det enda som hindrar mig fron att satta mina planer i verket utan eftertanke. Honom tycker jag verkligen om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0