Love is in the air...

J. har gått och kärat ner sig totalt. I en kille som hon har känt i 3 dygn. Helt galet, men han e ännu kärare i henne. Jag o pojken var och åt middag med dem igår kväll på Capri Due vid Karlberg. De två turturduvorna satt o stirrade på varandra med lycksaliga fånleenden hela kvällen. Jaja, jag e glad för hennes skull, hoppas hon tar det lite lugnt bara.
J, jag vet att du läser detta, TA DET LUGNT!!!
För övrigt var deras skaldjurspasta jättegod!

Idag har jag sovit länge länge i min egen soffa. Mycket skönt. Vaknade sent på em, spelade lite nätpoker och sen ringde Nina och frågade om jag ville ses. Fick skjuts med pojken in till stan och jag o Nina tog en långpromenad som slutade framför Jensens Böfhus. En enda blick på deras dessertmeny och Nina var övertalad om att ta middagen där. Vi valde mjukglassbuffén till efterrätt och jag har nog aldrig ätit så mycket strössel :)
Tog med henne till Tegner för att visa stället efteråt eftersom vi bara var ett kvarter därifrån. Nu ser jag fram emot en till skön natt i min soffa. Jag vet, jag är knäpp, men Niklas säng är för hård för mig.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Nope, här ska fan inte tas något lugnt =)

2008-11-15 @ 22:08:46
Postat av: Gia

Meeen J, vad hände med M???? Fill me in! Jag har tappat alla på msn och har ny adress där. Maila mig på min hotmailadress var jag hittar er...

2008-11-16 @ 16:06:41
URL: http://metrobloggen.se/catfight
Postat av: Joanna

Hej skruttan, går att hitta via www.haakenbaad.wordpress.com =)ska maila nu

2008-11-16 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0