vanlig lördag?

jOANNA DEN SÖTA O FINA  kom hit på lördag eftermiddag för en riktig tjejkväll. Jag slog på stora trumman som vanligt då ngn av innerstadsungarna ville komma o hälsa på ute i förorten....Det är ju inte direkt något vi förlänas med på en daglig basis....
I alla fall. J hade laddat ner 4 filmer vi ville se.Och jag hade gått och inhandlat allt vi kunde tänkas bli sugna på.... färsk fläskfile´med allsköns indiska tillbehör, alla former av hemmagjord sushi.... , wasabi, ingefäragrunka, risvinsvinäger, special rice just for you, mums :)
Sen hade jag bokat tid i bastun uppe på översta våningen i huset. Så vi satt där i en timme eller två, scrubbade oss, gjorde ansiktsinpackning, hårinpackning osv.... Ni vet , tjejgrejjer..... vI VA SÅ FIIINA O MJUUUUUUKA O LEEEEEEENA EFTERÅT.... O V LUKTADE SÅÅÅÅÅÅ  GOOOOOOTTT :)
En otroligt trevlig kväll hade vi i alla fall. Joanna utryckte en önskan om att ha den lite oftare än en gång om året. Jag sekundaR DEN! . fÅR VÄL SE VAD SOM HÄNDER.....

Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha, härligt med tjejkväll.

2008-11-09 @ 18:04:07
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0