sköna dagar

Det är så himla skönt att sova. 

Ungarna vaknade som vanligt tidigt i morse men vid 9-tiden packade Niklas in dem i bilen och körde till Gotlandsfärjan. Tvillingarna är ju hos honom varannan helg men denna gången blev det lite längre än vanligt pga en del trassel med barnens mamma. Vi träffades officiellt förra måndagen när hon kom hem till honom på morgonen för att åka med i bilen till Nynäshamn. Det var dagen efter att vi kom hem från Mallis och hon kanske inte hade uppfattat att jag var med på resan. Det är väl inte helt lätt att inse att ens ex verkligen har gått vidare och att ungarna dessutom kommer bra överens med hans "nya" . När hon lämnade barnen den här helgen så frågade dessutom Hugo efter mig det första han gjorde. Så troligtvis som en reaktion på detta har hon trilskats en aning under helgen. Verkar som att hon och Niklas ska ta och ha ett litet möte med familjerätten asap. Hon vägrade nämligen att komma upp och hämta barnen i måndags...

När de åkt fortsatte jag att sova och sen har jag verkligen inte gjort något vettigt. Gick i centrum lite och köpte ett par toppar, fikade med mina föräldrar och bara tröttslöade i soffan... Och jag saknar barnen redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0