Vart hittar man en scanner?

Vi firade Evas 30-årsdag i lördags. Mycket trevlig kväll, och enda olyckan var en avbruten nagel, så det får väl räknas som helt fantastiskt :)
Vi var på Patricia, ja sunkbåten, och det var ngt reklamgrejs för captain morgan där de fotade folk. Fick till en riktigt söt bild på mig och födelsedagsbarnet men kan ju inte lägga upp den här efterson jag fick den på papper. Hur gör man då? Är ju så ovan att få bilder på papper nu för tiden...
F.ö. så har jag hittat en billig konverterare från vhs till dvd eller minne. Ska köpa den så fort jag vet ngn som har en bra video jag kan låna för ändamålet. Har ju precis HUR mycket SVHS-filmer som helst från tiden jag gick foto- och videolinjen på Viebäck, så om ngn har en SVHS-video, hör gärna av er.... Jag vet att man kan lämna in sånt men seriöst... Säkert 50 timmar filmat och dessutom vet jag ju vad som händer när andra får ta ansvar för sånt. Har ju jobbat på både Kodaks stora labb en gång i tiden samt framkallat 35mm film på Expert i Malmö.
Trodde jag skulle få sova ut idag eftersom jag är ledig, men Niklas mormor stormade in i hans lägenhet vid 12-tiden och började gnälla om vuxna människor som sover bort dagarna... Ja... men jobbar man varje måndagsnatt så är det just tisdagen som är intressant att sova ut på. Om vi någonsin flyttar ihop så var lugn för att jag kommer lägga in veto mot att hon ska ha nycklar till lägenheten...
Niklas skjutsade hem mig efter att vi hade ätit frukost tillsammans, och hans pappa hunnit komma och hälsa på (dock förvarnat, så jag hann duscha innan) så nu har jag myst i min soffa en stund. Finns en chans att jag ska jobba i natt så jag tror jag ska försöka ta en lite tuppis nu... Har inte sovit färdigt.... Hmmm, ska bara äta en glass först :)
 
Kärlek!
.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har en scanner... =)

Vi kanske ses snart?

2008-11-11 @ 11:18:13
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0