Grattis Gurkan!

Idag är det Sussis födelsedag och vi ska ses på en restaurang om ungefär en halvtimme för att fira denna tilldragelse.

Har jobbat flera pass nu och det har gått hur bra som helst. Klubben e supertrevlig och det är nästan bara lokala stammisar där. Alla är hur trevliga som helst och de anstränger sig för att få mig att känna mig välkommen.

I söndags efter att vi slutat jobba såg jag hur en av tjejjerna, Cristina,  som dealar köpte ett glas vin i baren och satte sig ner. Vi hade pratat ett par minuter denna kväll så jag tänkte att nu 17 ska här bondas. Bytte om och gick och satte mig bredvid henne och beställde ett glas vin jag med. Jag har ju oftast svårt att bli vän med tjejjer. Vet inte riktigt varför men jag passar ofta inte in i tjejgäng. Nu tänkte jag i alla fall att jag måste försöka om jag inte ska bli helt utan väninnor i den här stan. Vi blev kvar i ca 5 timmar!!! Hade hur kul som helst! Bondade med en av tjejjerna i baren med, Emma, på samma gång.

Fick i oss en hel del... Jag vet inte riktigt hur det gick till  för vi köpte inget mera vin än de där första glasen, men killar skickade champagne och drinkar till oss hela natten. Sån himla skillnad på det här med hemma. Har inte en enda kväll lyckats betala för mer än en drink. Jag var i alla fall inte hemma förräns 8 på morgonen och slocknade direkt. Emma jobbade igår kväll med och då  var det ännu roligare att gå till jobbet.

Ooops, nu är jag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0