Vegas

Poolen, pokerbordet, pai gao bordet, poolen igen, mera spel och lite sömn därimellan. Inne på sista dagen nu och veckan har varit riktigt trevlig.

Träffat en massa vänner från Sverige som jag inte sett på länge, det måste nog vara det bästa av allt faktiskt.

En riktigt utekväll blev det, och den började givetvis med att Lasse dök upp. Jag o Ola satt och Pai Gaoade på Luxor då Lasse kom dit och ökade på vår alkoholkonsumtion. När vi trillade iväg därifrån var planen att möta upp en massa endra svenskar men då jag o Lasse hoppade in i en Limo smet Ola iväg till en taxi och försvann snabbt som synden. Typiskt Ola.

Lasse och jag träffade upp Kovacs, Wiseguy o Bison och en massa andra (Thomas Alenius var inte drygare än vanligt trots det nyligen vunna armbandet) och eftersom det var Kovacs födelsedag drog vi alla till Spearmint för att fira ordentligt. Där träffade vi Dennis o Bettan o deras gäng som hade ett massivt drinkbord och en väldigt masa drinkar och en lapdance senare kravlade jag mig hemåt i gryningen och tillbringade resten av den dagen i sängen.

Nu ska jag o Ola ner o käka veckans enda buffé och sen lägga oss vid poolen för sista gången.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0