Orka

Nyvaken ringer jag Gurkan för att höra efter när och var vi ska ses ikväll då vi ska till en av mina bekantas stora födelsedagsfest och iom att jag inte känner honom så jätteväl och det kommer vara en himla massa folk så har hon lovat för 2 veckor sen att gå med. Hon har givetvis av anledningar som jag inte ens orkar gå in på ingen möjlighet att följa med. Om det var en engånsgrej så visst men det känns som att det alltid är så här. Vi har bestämt något och hon bangar i sista sekunden. Och hon ringer inte ens o säger det utan väntar på att jag ska ringa henne och nämner först då att det inte går.

Jag vet, det finns mycket värre problem än att behöva gå på en fest ensam, men jag har sett fram emot den här festen i flera veckor och vill verkligen inte gå dit själv. Hur ska jag få tag på ngn annan som vill gå på fest en måndagskväll i sista minuten?

Suck.

Sen kollar jag min mail och upptäcker att min senast öppnade pokerkonto livit spärrat på grund av ovanlig aktivitet och de kräver alla möjliga slags dokument för att öppna upp det. Lär ju lätt skita i dom pengarna som finns där för jag orkar inte gå och leta reda på ett internetcafe för hela den processen.

Blä.

Sen öppnar jag Facebook och ser att jag fått en vänförfrågan från Niklas. Jaha, då lever han i alla fall. Nyfiket accepterar jag och går in och tittar på hans sida.

"Söker efter : Vänskap, Dejting, Ett förhållande"

Vad bra då. Då antar jag att hans liv ordnat upp sig så att han har tid med en flickvän igen. Grattis till det Niklas. Himla idiot. Shit vad jag saknar hans ungar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0