Familjemiddag

Åkte hem till mamma o pappa fick syster att komma dit hon med. Familjemiddag även fast det inte var söndag! Ovanligt, men mycket mycket trevligt. Vi sk även hinna med att ses på söndag innan jag börjar jobba. Hade trott att J skulle höra av sig idag men det gjorde hon inte. Jahaja. Däremot ringde Puh o var alldeles jättegullig o bokade upp mig halva måndagen. Sen ska det packas och grejjas med, förutom jobbas. Håller på och försöker få tag på Gurkan för att kolla om hon förhandlat klart om lght som vi vill flytta in i, men det är som vanligt helt omöjligt.

Nu sitter jag i min älskade soffa igen, nyduschad i min underbara dusch (seriöst, badrummen i London???) med polarmackor med leverpastej o gurka på. Mums!

Har ju hela tiden tänkt att så fort jag äntligen kommer hem och har lite distans till saker och ting så kan jag o Niklas prata utan skrik eller gråt. Har skickat ett meddelande till honom och sagt att jag är hemma men han har inte svarat. Och faktum är att det känns helt ok. Faktiskt. Kom på idag att jag inte ens hade tänkt på att planera in honom i alla saker som jag "måste" göra. Känns sjukt skönt. Vill gärna prata med honom men det gör inte ont längre. Inte alls faktiskt.

Det tog lite över 2 månader men jag är faktiskt helt ok. Tror jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0