Förbannad

Har funderat lite halvt över hur det kommer sig att engelsmännen som annars är så generösa aldrig dricksar på turneringarna på Equal Chance, klubben där jag jobbat i nu 2 veckor. I fredags fick jag svaret.
De dricksar.
De dricksar riktigt bra.
Spelarna går till luckan och får ut sina vinster av pokermanagern. Där lämnar de dricks att delas ut rättvist till dealersarna.
Men våra chefer behåller dricksen. Vi dealers får inte ett smack av den, och detta vet inte spelarna om.

Dax att hitta en ny klubb, fort som 17, för där tänker jag inte jobba kvar.. Stannade hemma i protest igår kväll.

Dessutom saknar jag Niklas. Borde inte det försvunnit nu?

Kommentarer
Postat av: murr

nä, sånt försvinner inte. vilket jäkla oskick -informera spelarna fort som satan? och vilka jäkla chefer är det som sitter och smyghåller på dricksen?

2009-03-02 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0