Galen lördag...

En ascool brud som heter Rochelle kom för att bo hos Richard i en vecka. Hon tyckte typ att det var skam att jag inte varit ute på några ordentliga nattklubbar i London ännu. (Vi har ju bara gått till olika pubar några gånger och druckit lite vin mest när vi gått ut) Så hon släpade med mig runt halva London i lördagsnatt. Champagnen flödade och hon känner allt o alla. Vi hade hur kul som helst. Mer detaljer om denna kväll fås i person av mig... Vågar faktiskt inte skriva allt här, men ett par bilder från hennes kamera kan jag slänga in :)


Jag i Richards lägenhet.

Rochelle hemma hos Richard.

Första stoppet, en mycket flott hotellbar...

På Embassy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0