Jag vill ju bara sova

Jag vill sova av flera orsaker.

Mest för att när man sover så tänker man inte och jag orkar inte tänka just nu. Är så trött på allt. Har så grymt dålig ekonomi så det är löjligt, och ändå tog det bara 2 veckor för mig att hitta ett jobb här. Nu håller jag visserligen på och toksöker ett nytt eftersom jag vill bli av med idiotstället som snor våra pengar, men måste ju gå dit tills jag hittat ett annat. Hoppas det inte tar längre tid än 2 veckor till, för jag är verkligen riktigt förbannad på dom.

Sen när man sover så saknar man inte. Och jag saknar just nu - igen. Saknar honom jättemycket. Det började nästan gå över ett tag men nu är det tillbaka med förnyad kraft och jag vill inte. Varför ska jag sakna honom om inte han saknar mig? Tro mig, jag har gjort ALLT för att glömma!!!!

När man sover små/tröst-äter man inte heller och jag har verkligen ingen lust att gå upp mer i vikt. Hur ska jag nånsin kunna hitta en annan karl i så fall? Iofs spelar det ingen roll i det här landet, folk stirrar o flirtar o skickar drinkar till en hela tiden ute på krogen.

Dessutom är det helt enkalt bara skumt att jag inte sover. Jag vaknade utvilad (efter en helg med lite sömn) kl 7.30 i morse. Det är lite över 24 timmar sen och jag är inte ens trött. Har gått en långpromenad (Sussiärenden såklart) idag o resten av tiden har jag varit inne och segat. Om jag skulle jobbat inatt skulle jag säkert börjat gäspa redan vid 21-tiden i går kväll.

Alltså vill jag bara sova. Nån som har några tips? Har givetvis redan kollat på flera avsnitt av vänner, men får väl försöka med ett par till... Skulle vilja ha Niklas snarkandes här bredvid mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0