Nordic Masters

Det blev inte så jättemycket sömn inatt. Kunde inte somna på flera timmar efter att Niklas gått. Det fanns för mycket att tänka på. Önskar att jag var en sån person som bara kan lägga huvudet på kudden, blunda och välkomna sömnen direkt. Det kommer dock troligtvis aldrig att hända, men man vet ju aldrig.

Därför är jag altså sjukt trött på jobbet idag. Jag o Björne liverapporterar från Nordic Masters main event. De började på 132 spelare och är nu i matpausen efter 3 perioders spel nere i 113 spelare. Ikväll slutar vi runt ett-tiden  så förhoppningsvis kommer jag vara så trött då att jag faktiskt kan somna snart.

Vill ni läsa så kan ni göra det här:
http://pokerresultat.org/feed/cosmopol/nordicmasters2009.php?r=68&page=0&refresh=60
Eller gå in på www.poker.se och klicka fram liverapporteringen från Nordic Masters. Den sidan är snyggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0