Äntligen

Har äntligen jobbat min sista lördag på Empire! Nu ska jag gnälla om det för sista gången;
Kom hem vid 8 imorse, somnade efter 9 och gick upp 12.30 för att hinna till jobbet på western tilll kl 14. INGA MERA SÅDANA DAGAR!!! Går ner i tid nu till 3 nätter i veckan på Empire och 2 dag/kväll på Western. 5-dagarsvecka!! Inte 2 lediga dagar ihop men ändå! Lovely!

Var o träffade gurkans kille efter jobbet idag eftersom em-turren var slut redan kl 18 och inte en enda cg-spelare dök upp. Skönt att sitta ute i solen medans den försvann och bara slappa. Det kommer bli fler sådana dagar nu. Skulle ju vänta in henne egentligen men när klockan var 22 var jag helt slut så bestämde mig för att göra tidig kväll och åka hem så nu har jag bäddat ner mig med lite smaskens och ska ta och titta på några avsnitt av vänner och sova tidigt. Imorgon flyttar vi ut så jag försöker förtränga det faktum att vi måste packa o städa då vilket jag avskyr. Iofs var detta den smutsigaste lägenheten jag nånsin flyttat in i så jag tror nog att vi inte kommer städa så överdrivet mycket....

Flyttar in hos tvillingarna imorgon och stannar där tills på lördag.

Natti natti på er o glöm inte njuta av ert sällskap - eller av er ensamhet om det är det ni föredrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0