Ja det vare ju ett tag sen nu...

Det har hänt så mycket på det personliga planet på sistone att jag inte vetat vad jag skulle orka skriva om. Jag brukar vara väldigt ärlig här men någon sorts cencur har jag i alla fall.

Kan säga att alla jobb gått bra, och jag hade 4 mycket trevliga dagar i Birmingham med Steve. Han har vart en mycket viktig person för mig sen jag träffade honom; han fixade jobbet på Empire åt mig och har stält upp o gjort livet lättare på en hel del andra sätt med, och jag hoppas att vi kommer fortsätta att vara vänner länge till, även fast en hel del känslor blivit inblandade och avslutade.

Gurkans kille har bett henne flytta ihop med honom så jag letar eget from nästa månadskifte. Men trots att det komplicerar saker för mig är jag bara jätteglad för hennes skull, även om jag egentligen tycker att de flyttar ihop lite väl tidigt. Steve har sagt att det finns ett ledigt rum i hans houseshare men jag tror inte det vore en bra idé. Bättre att hitta eget.

Jim, americanen som e så himla betuttad i Johanna ringde mig häromdagen och sa att han skulle på konferens i Vegas och frågade om jag inte ville komma och hålla honom sällskap. Vi kom ju ytterst bra överens under de veckorna han tillbringade i England så efter att ha tvekat o funderat ett tag så tänkte jag att; varför inte? Jag älskar Vegas och är i desperat behov av en semester. Jag har lite för lite pengar just nu för att åka iväg på egen hand och om han nu så himla gärna vill ha sällskap och är villig att betala resa o boende o hela baletten så varför inte? Så han har köpt flygresa till mig o bokta in oss båda på Bellagio 5 nätter med start lördag. Tack o lov för förstående chefer på båda mina jobb som gav mig ledigt utan att tveka när jag berättade vad jag skulle göra. Jobbar man i pokerbranchen så... Hur ska chefen kunna neka en ledigt för en gratistrip till Vegas???

Annars så har jag även hunnit  med att vara dundersjuk nu i veckan... Blääää. Var typ helt i koma i i 3 dagar men tack o lov är jag tillbaka i livet nu, hostandes o snörvlandes men i alla fall...

Hmmm, nu kommer ja inte på ngt mer men återkommer snart.

Kram på er alla.
xxx
Linda Caroline


Kommentarer
Postat av: Gia

Du; ha det bäst i Vegas!!! Kram

2009-05-16 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0