Hur svårt skare va?

Jag upprepar samma sak som jag sagt innan; du får ytterst gärna berätta för mig vilken hemsk människa jag är men jag vill inte ta det här. Skriv ett mail till mig om du inte vågar prata med mig på riktigt. Jag kommer både läsa och svara på det men jag tycker inte att det är ok att du skriver en massa elaka saker om mig här. Särskilt inte när det är en massa lögner. Så ja, återigen har jag raderat din långa otrevliga kommentar. Du har uppenbarligen problem. Jag hoppas att dom löser sig. Och visst, jag har problem jag med, men det här är min blogg och det är där jag skriver av mig. Du har en egen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej på dig!

Det verkar som att den där människan inte mår riktigt ok faktiskt. Ha nu en trevlig Valborg! Ät gott, drick gott å njut av livet!

2010-04-30 @ 10:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0