Tenta 2

Skrev jag igår. Sjukt jobbigt. Flervalsfrågorna var mycket lättare men essäfrågorna var mycket mer komplicerade och jag är faktiskt väldigt osäker på om jag klarade dem. Vet inte hur jag tänkte när jag gav mig i kast med psykologi...

Jobbat månd kväll o ikväll utan spel. Trist.

Imorgon blire det Åland. Åker en dag tidigare för att äntligen hälsa på Gia inna PPC börjar o det ska bli jättekul.

Vaknade kl 8 imorse o var helt uberpigg. Åkte ut till Jakan för att träffa en syokonsulent och diskutera studier inför hösten. Käkade lunch med pappa och fixade naglarna. Allt känns så mycket lättare när solen skiner på det sättet den gjort idag. Gick runt i Jakobsberg centrum o shoppade. 

Är trött och har mycket att tänka på inför min omedelbara framtid...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0