Back to school!


JAG KOM IN!!!!!!

Ja ok, det svåra i sig var ju inte att komma in på utbildningen utan att övertyga Järfälla kommun om att de skulle tillåta mig att gå den här utbildningen iom att det kostar en himla massa pengar för dom och det är rektorn i skolområdet som tar beslut i varje enskilt fall om man söker till yrkesvux som det kallas.

Jag ska alltså gå matpedagogernas utbildning "Kock och kallskänka" under ett år, och då få läsa in alla praktiska och teoretiska ämnen som handlar om just yrket kock som jag valt, alltså inga kärnämnen eller annat trams iom att jag redan har det från folkhögskolan.

Jag har tydligen lyckats övertyga rektorn om att jag är värd att satsa på för det är inte direkt så att alla som söker får den här utbildningen betald. Om Inte rektorn skulle gått med på det hade jag kunnat söka utan Järfällas stöd och då fått paya själv... 300 000 ca...

Tjohoooo!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! Fan va kul :))

2010-07-09 @ 11:39:54
Postat av: Sara ♥

Grattis!

Ha en trevlig Fredag! :D

2010-07-09 @ 12:39:48
URL: http://azizaaam.blogg.se/
Postat av: Gia

SÅ glad för din skull! Kram.

2010-07-09 @ 13:41:57
URL: http://metrobloggen.se/FuturaMio
Postat av: Noelia

Vad kul, GRATTIS!

2010-07-13 @ 02:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0