Glädje...

Jag har så svårt att förstå hur jag någonsin kan vara deprimerad när jag mår så här bra... Men samtidigt VET jag att när jag är deppig kan jag inte alls förstå hur det går att vara glad. Just nu mår jag så himla bra. Och när jag mår bra då svävar jag på moln! Det är fördelen med att ha dessa otroliga svingar som jag har.

Jag har 2 jobb som jag tokgillar. Jag är tillbaka i min lägenhet som jag älskar. Jag är efter 1½ år av omkringflyttande omgiven av mina egna saker, mitt eget kök, min egen säng, mina egna böcker, mina egna... allt! Och det är underbart!

Robban var här i en hel vecka och vi umgick väldigt flitigt under den tiden. Skitkul. Saknar honom som 17 nu. Han drog till San Fransisco en månad nu för intro på sitt nya jobb innan han flyttar till London, ett halvår efter att jag flyttar därifrån. Typiskt! Önskar att han bodde iSverige igen, o allra helst i Jakan, i huset bredvid mitt där han bodde förut. Iofs går jag nu säker från att bli halvt ihjälskrämd av ngn som smyger in i min lägenhet medans jag är i tvättstugan och sen väntar in lämpligt tillfälle att ge sig tillkänna...

Klubb Oden är på sommarhumör. Kan inte direkt påstår att folk står i kö för att komma in men samtidigt har vi haft rätt många gäster som kollat in o gillar stället. Jag tror det blir riktigt bra när folk är tillbaka från semestrar och vädret börjar bli tillräckligt dåligt för att sätta sig o lira poker istället för att vara ute i skärgården eller stta på balkongen/trädgården hela natten. Just nu är jag bara själv glad för det strålande sommarvädret vi har.

Nu ska jag sätta mig på balkongen med en bok och ett glas vin. Jag har en fisk i ugnen som strax är klar, tillsammans med nypotatis o lite grönsaker kommer det bli toppensmarrigt.


Robban o Lyckan


Jag o Robban

Robban sköter grillen hemma hos Jack...

Och Jack själv är upptagen av sina ungar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0