Så otroligt förbannad på alla äckliga vidriga småkryp som befolkar denna planet och vågar kalla sig människor.

Sjukt bra o kul början på nya jobbet. Helt utmattad men glad.

Däremot har cp-huvet som hyrt min lägenhet fortfarande inte lämnat tillbaka mina nycklar, och det är fortfarande lika äckligt smutsigt där. Innan det är städat och innan jag fått nycklarna kan jag inte flytta in, vilket betyder att livet suger rätt hårt just nu. Saker o kläder utspridda över hela världen känns det som. Jag vill bara komma hem... Har kört ekonomin i botten igen så jag har inte råd att bekosta flyttstädning och byte av lås själv just nu. Eller iofs, om bara tompa kunde betala ut min lön som han håller inne så vore inte det heller ngt problem men lycka till att få ut den. Det är inte ens lön det handlar om, det är DRICKS! Pengar som inte kommer från honom men som han beslagtagit och inte ger mig. Stöld är ett annat ord för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0