Blev inget Bangor just nu..

Nähe, jag stannade hemma. Vet fortfarande inte vad jag ska göra, därav har jag inte heller skrivit ngt. Syster kommer hem från New York över påsken så stannar i alla fall över den.
Datorn kraschade i måndags och gick inte att återuppliva alls, så kom söta Åsa förbi för att låna hem den i torsdags kväll o se om hon kunde laga den. Jag trycker på powerknappen för att demonstrera vad som händer (har provet detta ett antal gånger under 3 dagar med samma resultat) och datorn går igång utan problem alls. Helt sjukt. Det måste vara jag... I vilket fall hade jag tydligen inget antivirusprogram installerat så hon tog hem den i alla fall för att fixa det åt mig.
Jobbar lite grand, försöker komma ikapp med min usla ekonomi.
Var o träffade Lina I. på hennes lunchrast häromdagen för lite shopping. Har inte köpt ett klädesplagg sen i jan, o då spenderade jag ca 300kr på Ginas rea... Innan dess var det nog oktober senast. Gillar verkligen inte att handla kläder... Men nu lyckades vi hitta några fina saker i alla fall. Lycka o glädje :)
Lina lyckades även prova ett par stövlar på din sko som blixtlåset fastnade på så vi fick tillkalla personalen som kom rusande med sax för att klippa upp dom. Hon frågade efteråt om vi möjligtvis var intresserade av ett par stövlar med bra rabatt. Jag tror att hon skojade...

Lördagskväll o jag sitter på jobb-standy vilket e otroligt tråkigt. Om de bara kunde bestämma sig för att det inte blir ngt spel så jag i alla fall kan göra ngt annat...


Lina garvar ihjäl sig medans stöveln blir uppklippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0