Soliga nästansommardagar...

Det är så underbart med solen. Känns nästan som sommar vissa dagar. Söndagen spenderades med Micke Gharhamani. Höll på å velade om vi skulle käka någonstans där man kunde sitta ute i solen eller inte men bestämde oss för Pong på drottninggatan iom att jag har gått förbi där varenda dag sen jag flyttade hit och väntat på ett tillfälle att få prova deras buffé med både sushi och massa olika asiatiska varmrätter. Kan lätt rekomenderas. Vi fortsatte med att bete oss som riktiga turister genom att gå till hötorget och botanisera bland böcker o dvd-er. Har ju bara ettan, tvåan o fyran hos syrran och iom att min stora laptop e hemma hos mamma o pappa medans deras är hos doktor Åsa så har jag inget att titta på! Jag vill ju så gärna sitta o fippla med datorn medans jag kollar på tv så då räcker det inte med bara en dator...

Efter hötorget shoppade vi vidare. Micke köpte en väska och jag köpte 2 par skor. Till!
Vet inte vad som flugit i mig!

Sen gick vi upp på terassen o åt jordgubbar i solen. På kvällen var det jobb med pokerevent på Astoria.






Senaste skoinköpet.


Kommentarer
Postat av: Noelia

Fiiina! Vart har du köpt dom?

Kram

2010-05-05 @ 21:35:30
URL: http://sillon.blogg.se/
Postat av: Linda

Skopunkten faktiskt. Löjligt billigt! 225kr för båda två paren!

2010-05-06 @ 20:22:00
URL: http://lindacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0