Lite mera London

Usch, jag ville verkligen inte åka hem igen. Ångest bara jag tänkte på skolan o kan inte fatta att jag valde att flytta ifrån London... Hade ju 5 dagar där efter Lanzarote men känndes som de gick på 2 minuter ungefär.

Hann i alla fall med att träffa de bästa vännerna flera gånger.

*Mysdag med Hug. Vi är lika galna i tv-serier båda två och köper hem en massa gott o sen sitter vi o diskuterar o tittar på våra favoriter. Den här gången fick jag faktiskt med honom ut på en restaurang vilket är ovanligt för han håller sig annars mest inomhus o spelar nätpoker.

*Galen fest med Chris Bolton som jag tog med Robban o Maria på.

*Galen festkväll med Robban, Carina o Nikhil Persaud. Började på Lab bar som har en dunderbra bartender som iom att han blev bjuden på shots av alla efter ett tag började välta fler drinkar än han hann servera. Behöver jag säga att det slutade på på en stripklubb?

*Mysmiddag med Gurkan o tvillingarna på Adelaide som är stammisstället i Buschen.

*Hemmamiddag med Robban o Maria.

*Shopping, men bara lite.

*Pokersöndag med Trevor. Mysigast av allt tror jag nästan. Brukade ju träffa honom på söndagarna o sitta med varsin dator i knät o kolla på filmer hela söndagarna när jag bodde där.

*Speldag med Robban. Han visade mig ett fånigt iphonespel som jag nu är totalt hooked på -men det bästa är att jag fått både Trev, Gurkan o hennes kille att bli lika hooked de med. Så första dagen jag provade spelet så kom varken jag el Robban ifrån soffan på ca 6 timmar utan satt bara med det löjliga spelet.

När jag skulle hem så trasslade alla tåg ut mot Gatwick så jag satt typ o hoppade i sätet kl 8:50 när tåget fortfarande rullade o incheckningen skulle stänga 8:55. Tåget stannade 8:53 och jag hade nästan gett upp men råkutade o lyckades hinna till incheckningen på rekordtid, bara några sekunder innan de skulle stänga.


Robban, Maria o jag.

Robban o Nik Persaud

Johanna, Gurkan o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0