Födelsedag

Jag fyllde ju faktiskt år också... Firade med mina tjejjer med en supergod middag ute och sen hem tidigt för att komma upp till skolan i tid dagen efter. Sjukt va? Men det är så livet är nu! Fortsatte lite firande till helgen dock då jag o Åsa var på Franska Viner-mässan på Grand. Helt galet bra! Man fick ett häfte med alla viner, producenter, inköpare osv, och sen fick man ett glas. Efter det var det fritt fram tills man däckade - och det gjorde vi nästan. Lite suddigt därefter men tack vare Åsa så var jag på väg hem i rimlig tid för att orka med den traditionella söndags-födelsedagsmiddagen, då mamma gjorde mina favoriträtter som jag bett om till födelsedagen i 20+ år nu :) Härligt smaskens var det!

Sen fick jag en avi med posten idag som talade om att jag hade ett paket att hämta. Konstigt tänkte jag som inte beställt ngt på ett tag men där det eventuellt står vem det var ifrån stod det bara "Hong Kong"

Min söta syster har lyckats hitta en bok om en tjej som vaknar upp och har glömt 10 år av sitt liv. Största problemet är hur jag ska kunna hålla mig en vecka från att läsa den för den vill jag ju spara till stranden på Lanzarote! Jag älskar ju böcker om folk som tappat minnet. Det och tvillingsystrar. Jag vet det är utomordentligt fånigt men jag har alltid gjort det.


Blir en bild på paketen som så snyggt matchar inredningen hemma hos MaPa istället för bild på mig för de såg inte kloka ut :) Det fanns några paket till men de matchade inte :)


Kommentarer
Postat av: Sylla

Grattis i efterskott Linda! Hoppas du hade bra firande, det verkar så :)

2010-10-27 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0