London Baby!

Åkte hit igår direkt efter skolan. Har aldrig suttit så länge på en flygplats o väntat utan att detvarit en mellanlandning men iom att jag brukar missa plan då och då så var det bara att låta chauffören, dvs Pappa bestämma när vi skulle åka. En o en halv evighet senare var jag äntligen framme hos tvillingarna där jag ska sova 2 nätter, o bara stannade inne o pratade o catchade up med dom hela kvällen igår.

Idag skulle jag träffa Åsa och spana in den nya pokerklubben Fox som öppnade här för 3 veckor sen men vi hade tydligen missuppfattat varandra så jag fick gå dit ensam, men det är det som är så härligt med klubbarna; man kan gå dit ensam! Man behöver inte ha sällskap med ngn för det är så himla lätt att bara sätta sig vid ett bord o börja prata med folk. Poker är ett så himla socialt spel! Sen känner ju jag en hel del pokerfolk i den här stan så jag träffade ju på en massa folk som jag känner där, både spelare, dealers och det visade sig givetvis att jag känner alla 3 managerna!

Sen ikväll så har jag o Fia varit ute o ätit med Emma o hennes man sen 4 dagar, och TJ o hans kille. Vi känner alla varandra från att ha jobbat på båtarna i Medelhavet, och jag har inte träffat Emma o TJ på 5 år! (deras respektive har jag givetvis aldrig träffat förut) och det ar hur trevligt som helst. TJ kommer från Kanada och var över för att gå på Emmas bröllop i helgen och jag är skitglad att jag lyckades befinna mig i London samtidgt nu när han var här så kort. Det är en av de allra roligaste människorna jag har jobbat med och vi har hur mycket roliga minnen som helst, så det blev ju givetvis en minneskavalkad i afton som kanske inte skulle varit superkul för en utomstående men deras partners verkade ok med det hela.

Imorgon flyger jag o Johanna till Lanzarote och det ska bli UNDERBART!

,
Emma, jag, TJ o Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0