chock

Fritidsgården igenbommad.  Jag vet inte vad jag ska säga. Det är så många känslor som snurrar runt så jag får ingen ordning på dom. Sviten blev rånad i helgen, och nu har ledningen bestämt sig för att lägga ner verksamheten.. Någon kallar den för en fritidsgård för vuxna, och jag kan inte komma på något mer passande. De va ju det det var. Ett ställe man kunde gå ner till utan att ha bestämt träff med någon, för man visste at det var alltid någon där som man kunde hänga med. Oavsett om det handlade om att spela poker, luffaschack eller givar, eller bara sitta ner i en av de härliga fåtöljerna o ta en drink eller två. Jag har inte varit i pokersvängen så många år så för mej har sviten hela tiden varit det självklara. Klubben var bra, men den hade sin storhetstid innan min tid där.
Vad ska man göra nu då? Står åter utan arbete, så om någon behöver en dealer till ... ja... vad som helst...så bara hör av er ... Äh det snurrar för mycket. Hör av mig senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0