Han kom. Vi sågs. Ingen segrade.

Till slut fick jag ett sms. Vi kunde ses idag. Jag skulle få mina nycklar och han ville ha sina jeans.
Vi sågs. Det var oerhört jobbigt. Pratade en halvtimma. Jag grät hela tiden. Han såg inte direkt glad ut heller.
Han mår inte bra. Det visste jag. Men jag fick svar på en hel del frågor jag hade. Varför han bara försvann och så. Nu kan jag äntligen börja försöka komma över. Jag behövde ett avslut.
Nu e jag hemma. Söta söta H kom hit. Vi ska se på film o prata. O han e så bra på att kramas... Tack H! Du e fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Gia

Vad skönt att botten är nådd. Kramar dej massor, och håller tummarna för att du ska få det där spännande jobbet du pratade om när vi sågs senast.

2007-11-20 @ 15:53:41
Postat av: Ruben

"The botten is nådd"... (bra låt av Timbuktu). ;)

Vad skönt att du mår bättre nudå! Det glädjer mig. :-))

Ha det bra!

Kram!

2007-11-20 @ 20:03:52
URL: http://ruben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0