Kärlek suger

Jag har gått omkring på små rosa moln med ett fånigt leende i ansiktet de senaste veckorna. Orsaken är att jag har träffat någon som jag tycker så otroligt mycket om, och det känns så rätt, så fort. Men det gör så vansinnigt ont också. Nu har han gjort nåt dumt och det känns bara som man vill ramla ner genom jorden o vakna när det slutat göra ont. Måste det vara så jobbigt också för att det är så underbart? Kan det inte bara vara det braiga? Fast det funkar ju inte så, för om det inte gör ont ibland så blir det aldrig så där himlastormande tokbra...
Just nu vet jag dock inte om vi ska fortsätta tillsammans eller inte. Vi får se...
(och för den som undrar, nej, han har inte varit otrogen, det skulle jag aldrig tolerera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0