Över

De e över. Helt o hållet. Och det känns som att precis hela livet tog slut samtidigt. Jag vet. Tiden läker alla sår osv osv... Och jag har oftast kunnat se tillräckligt nyktert på livet för att känna att jag lär mig av alla misstag, och om ett förhållande tar slut så var det inte rätt och det är bara en tidsfråga innan livet återgår till det normala. Men för första gången sen jag var tonåring känns det inte så. Det känns helt seriöst som att allt e totalt slut. Som att varför ska jag leva över huvud taget. Som att hur ska jag någonsin kunna lita på någon igen. För det var inte ett snyggt avslut. Det var ett fruktansvärt fult avslut. Och han vet det. Jag har sagt till honom förut att det värsta han kan göra är att ignorera mig. O precis det gjorde han... i 5 dygn. Men sms är  väl en bra uppfinning i alla fall va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0