Så trött på allt spel

Varför är det så himla trassligt jämt? Det här kärleksspelet... Kan det inte bara vara flicka möter pojke. De blir kära. De lever lyckliga i alla sina dar. Slut. Näe... Det händer inte. J som jag dejtade i somras o verkligen började gilla avbröt det hela för jag gillade honom mer än han mig. Jag ville mer, trodde han i alla fall. Nu när vi är bara vänner ringer han mycket oftare än han gjorde då. Kossan i båset osv... Började fästa mina blickar på C nu för några veckor sen... Otroligt söt o charmig, värsta gentlemannen... När något sen händer, det hettar till lite grand så säger han genast "jag vill bara vara kompis med dig". Men om du bara vill det, varför håller du på å flirtar med mig i tre veckor då???
Och när det är tvärtom, man dejtar någon lite grand för att se vad som händer, men man har inte fallit ännu, ja då blir killen genast störtkär o gör vad som helst för en... Jättesuck... Avslutar med en saga jag fick på mailen av min väninna för ett tag sen.

  THE HAPPIEST FAIRY TALE EVER!!!   Once upon a time a guy asked a girl will you marry me?" The girl said, "No!"   And the girl lived happily ever after and went shopping, dancing, camping, drank whole bottles of wine, always had a clean house, never had to cook, did whatever the hell she wanted, never argued, didn't get fat, travelled more, had many lovers, didn't save money, and had all the hot water to herself.  She went to the theatre, never watched sports, never wore fricken lacy lingerie that went up her bum, had high self esteem, never cried or yelled and felt and looked fabulous all the time.     THE END

Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0