Måndagar...

...brukar ju svenssons i allmänhet tycka är rätt trista. Men om man sover precis hela måndagen o sen jobbar bara 2 timmar på kvällen, då kan man ju inte direkt klaga va?
Fast om man sen åker vidare o jobbar på en annan klubb mellan 2:30-7:00 på natten mot tisdag, o inte kommer hem förräns kl 10 på tisdagsmorgonen... Får man då lov att tycka att tisdagen är lika jobbig som måndagar brukar vara enbart av det skälet att man måste hålla sig vaken hela dagen för att vända dygnet rätt igen?
Eller är man bara tramsig då?

Jag vet att jag givetvis får lov att tycka precis vad jag vill, men man borde ju inte gnälla... Det är ju inte som att jag jobbar varje dag direkt, som "vanliga svenssons".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0