Datorlösheten suger vidare...

Man känner sej så himla handikappad så det är skrämmande. Att man kan bli så beroende av ngt man klarade sig utmärkt utan under så lång tid va? Löjligt. ..
   Gurkan har varit i Stockholm under veckan. Känndes så himla skönt att ha henne här igen, även om det bara var för en vecka. Men inser bara att jag verkligen saknar henne. Nåväl, hon har ju "bara" flyttat till London, så jag kan ju faktiskt hälsa på rätt enkelt. Plus att hon kommer att hälsa på hemma snart igen. När jag har lämnat stan har det ju faktiskt varit dels längre bort och dessutom totalt omöjligt för mig att lämna skeppet o hälsa på hemma en helg.
Vi var ute o firade hennes födelsedag igår kväll, några gamla o några nya vänner. Käkade en god middag på stället på tegnergatan som Gurkan e så förtjust i. Sen några drinkar hos de "nya" vännerna. Kvällen slutade med lite dans o fler drinkar nere vid Stureplan. Telefonnummer utbyttes så förhoppningsvis ser jag mer av söta H... Har insett att jag har väldans få väninnor....  Eftersom jag var i Stockholm o lekte med Sus så missade jag istället tvillingarnas födelsedagsfest i London i helgen. Men de kommer hem en sväng i nästa vecka så jag hoppas verkligen att våra scheman låter oss hinna ses en stund i alla fall. Ibland känns det som att jag har fler väninnor i London än i Sthlm...
Ta hand om er alla, o glöm inte vara tacksamma för allt bra ni har i era liv.
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Ruben

Men, "Nalle", vad e det för dator du har??? Laptop eller stationär?

2008-03-10 @ 22:18:56
URL: http://ruben.blogg.se/
Postat av: Nina

tja Snygging!!!!!.. hur är det ?
JAg har fan inte lyckats hitta din facebook än...gaaaaaa.. SKICKA!!
KOm inte att ctrl C - à min blogg :)
KRAM!

2008-03-14 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0